måndag 7 juli 2008

Har inte alls blitt mkt bloggande.. har vart i R.s nya hus och hållt på hela dagarna, så allt ska bli klart tills dom flyttar in..Dom flyttar ju om bara 1 vecka.. Och jag flyttar om ca 2 veckor^^ gud vad skönt det ska bli..
Slippa all jävla lukt i lägenheten, blää.

Idag är en stor dag för mig^^
Japp, idag försvinner den.. P-staven.. så jävla glad.. senast igår kväll så fick jag så ont att tårarna kom. :/ så himla jobbigt.. fan vad skönt det ska bli att slippa skiten.. =)

Så idag sticker jag hem till mammsen. Ska även köpa lite saker till brorsan eftersom att han fyller den 11.e men vi firas ju ihop den 12.e (= ska bli kul..
se om man hittar nåe snyggt.. kanske en t-shirt, lr liknande..

Om ca 10 min så ska R.s mamma köra mig till tåget, för det spöööööregnar här.. har gjort det hela natten, undrar hur mkt vatten han där uppe har egentligen.. haha..

Nej nu ska jag vara social med min älskling innan jag ska åka..kommer sakna honom, (även fast det bara är några timmar) jag vet jag e fjollig^^ haha men e man kär så e man.. haha.. efter4år, lika nykär som alltid^^
älskar min lilla bubbe<3..
thihi..

Ha d gött alla..

xoxo
/ Minii H

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.