torsdag 3 juli 2008

mina kära vänner, ja ni..
idag så har jag och R cyklat runt halva stan känns det som..
vid 12.30 så åt vi middag hemma hos hans låsasfarmor.. Kul =) blev pannkakor ^^^göttigt..
men kunde bara äta två st med tanke på min mage:(lite synd..
Sen efter det så bar det iväg till cykel affären där R köpte sin cykel, han fick lämna in den för det lät sm tusan från partiet där kedjan sitter:S lustigt.. men men dom får fixa det =)

Efter det så cyklade jag vidare hem till R.s nya hus.. åh fy fasiken vad ont jag hade..
jag cyklade ju i kjol, och det skulle jag inte gjort.. jag fick brännsår från sadeln, fy vad ont det gjorde.. kan ni fatta brännsår.. haha stackars mig :P svullen och sår..
Sen blev det ett snabbt dopp i deras nya pool, å det var riktigt kallt kan jag lova.. hehe ^^

Nu så sitter jag i soffan och inte gör nåe.. trögar lite bara.. R spelar lite.. han fick tbx sin dator idag:) han fick ju lämna in den med:P för den pajjade ju helt.. Men nu e den tbx :) han blev glad som tusan ^^

Nej nu ska jag beställa lite mat från mc donalds^^ göttt..

xoxo
/H

Inga kommentarer: