torsdag 10 juli 2008

Mina kära vänner, lr jaa.. sak samma..
Har rätt så nyligen vaknat, drömde en sjuk dröm inatt.. :/ drömde att en kille stack in en stor spruta i foten på mig, och inte bara själva nålen utan hela sprutan :S sen när jag vaknade hade jag ont i foten.. snacka om jobbig dröm.. haha :P men ingen spruta satt i foten när jag vaknade, som tur var..
Idag får vi se om de blir nåe golf, R har ont i huvet.. Och då är det nog inte så bra att springa runt på en golfbana och slå på en boll i ca 3-4timmar..
Men antingen idag lr imorrn så blire stan iaf.. Han ska tydligen köpa någon present till mig^^ eftersom jag fyller på Måndag, men har ju festen nu på Lördag =) gud vad kul det ska bli..

Och imorrn äre diggiloo :) ska oxå bli kul.. Äta smarrig pastasallad^^
Och ska då ta lite bilder på Linda Bengtzing åt min kära bror.. haha han e galen i henne :D
själv tycker jag hon e extremt divig, men hon sjunger bra..

Finns det någon därute som skulle kunna hjälpa mig med att göra en snygg design till bloggen ? jag e sääämst på det.. haha..

ps:bloggen cpar sig, går ej att ladda upp bilder :(

xoxo
/H

Inga kommentarer: