söndag 27 juli 2008

Minii säger..

God morgon skabbisar..
Vaknade för ca en halvtimme sen, sitter nu och mumsar i mig lite godis.. ingen bra frukost men ah sak samma^^

Imorgon så flyttar man! woho ska bli så otroligt skönt.
Skönt att få ett ställe att vara lite för sig själv på.. Inte för att jag vill vara utan R men alla andra..

Idag blire nog att dra ner till stranden igen.. :)
Blev en liten tripp dit igår eftermiddag med, fast då var hunden med , han simmade och simmade.. men gud vad han gnällde :D haha
gnällspiken..
Har byggt upp en liten solbränna nu iaf, och det känns skönt.. att inte vara den blekaste i släkten:)

Jo som sagt, mamma och hela familjen kommer imorrn och hjälper till att flytta..
Pappa kommer oxå, och han ska även stanna en stund efter så vi ska nog ut och äta något.. Sen på fredag så kommer han nog ner igen fast med sin PV -60 :) ( en bil )
Min blivande bil:)
Han ska ner hit på crusing (stavning?) ska bli skit kul :P älskar allt som har med bilar att göra.. Och att pappas PV är den ända med v8 motor gör ju inte saken sämre :D
Han har byggt den bilen från grunden, han e super duktig..

Nej nu ska jag nog dra mig ner till affären och köpa lite frulle.. Känner att magen behöver det..
Juste Jag och R var iväg och trände igår igen:) efter ett långt uppehåll så var det otroligt skönt att träna.. Ska fortsätta med det nu..

xoxo
/H

1 kommentar:

Anonym sa...

vart ska du flytta nånstans? :D