lördag 5 juli 2008

Igår blev det en toppen dag för mig.. Mammsen kom hhit och bror och hans barn.. Det blev en hel dag här hos mig :) vi besökte leksaksmuseeum och åt på en super fin resturang.
Vi hade det super mysigt.. riktigt lyckad dag iaf.. Så klart så hade batteriena i min mobil dött, så kunde ej ta några bilder.. men nästa gång , lovar^^

Nu på måndag så drar jag hem till mammsen, ska ju ta ut p-staven då.. ser hur d går..
sen i veckan kanske på onsdag(?) så sticker jag och M (R.s lillasyster) hem till mamma igen =)
hon ville hänga med dit och ha en tjej dag^^ så det e klart hon får, sen får hon ju åka tåg med som hon aldrig gjort tror jag.. :)

Har nyss ätit frukost, blev en riktigt sen dag idag.. vaknade inte förrns vid 10.20hehe ^^
Och precis just nu så e det en dum j*vla fluga som vägrar lämna mig ifred.. haha.. han e helt besatt typ.. hehe..

Lovar att skriva lite mer senare.. måste göra mig iordning nu.. ska upp te R.s hus och måla hans golv senare.. :/ skit kul.. haha :P

ha d göttit..

xoxo
/H

Inga kommentarer: