fredag 11 juli 2008



Efter att ha läst Linda Rosings blogg så tänkte jag göra en lite kul grej, jo sminka henne lite.. Hittade två st någelunda osminkade bilder på henne, och här har ni det slutliga resultatet.. Klicka på bilderna för att få dom större..
En kul grej att göra när man inte har nåe att göra..
Dock så blev dom väldigt trovärdiga båda två tycker jag.. vad tycker ni ? =)
Idag så blire som sagt diggiloo.. I regnet :( bläää.. men men sak samma, kul ändå.. finns ju regnkläder och paraflax^^
Nu e brorsan på väg hit ner hemmifrån dom :) så dom e nog här om ca 1timme tror jag.. se om han ringer när han kommit fram. Han ska ju låna min lägenhet i helgen, så jag får bosätta mig hos R, som vanligt^^ inget mig emot.. Men ska iväg och hälsa på bror och hans familj sen iaf.. Mamma och K (låsaspappa) kommer lite senare idag, för K jobbar ju till 12.00 sen skulle han iväg och sko en häst. ( han jobbar även som hovslagare) Så efter det skulle dom komma ner.. men när dom kommer e vi nog redan på diggiloo, så får se om vi inte kommer hem för sent ikväll så tar jag nog och cycklar ner och se vad dom har för sig då:)
nej nu ska jag vara lite social igen.. ha d göttigt i regnet..
xoxo
/H

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Hur är läget idag? Ha en riktigt trevlig söndag! :)