tisdag 18 november 2008

Allt är bra

Intervjun gick bra.. Han blev positiv äverraskad över att jag kunde så mycket utan så stor jobberfarenhet :) så det är ju bra.. thihi^^
Fick även hem lite bilder idag som jag framkallat, dom blev skiiit bra.. Ska även sätta upp några på väggen.. framkalla lite större format oxå..
ego? japp.. ;)

Vissa människor är så jävla blåsta! haha det är lixom synd om dom.. och man kan ju inte göra annat än att skratta åt dom.. Dom finns överallt.. jobbet, skolan, stan och i affären.. haha..
Stackarna, dom fattar inte mycket =) men men.. de roar oss andra iaf..
love you<3
and I know u love me..^^

Så, hur har eran dag varit?
regnig? mm min med..
det är fan halv storm här.. stackars dom som har sånna här små vovvsingar.. haha dom lär ju blåsa bort eller nått.. tur att man har koppel, fast det blir väll som att flyga drake.. haha.. flyga vovve^^ haha..

naaaaw stackars vovve.. vad elak jag är^^ men det såg kul ut när jag tänkte på det^^ thihi..
inget illa menat mot hundägare..

Inga kommentarer: