torsdag 6 november 2008

next top model


Japp, dit ska jag söka..
Näädå det ska jag inte. Men vore jag inte så förbannat kort så skulle jag nog.
Igår bad till&med en fotograf mig att skaffa en egen hemsida. Så bra tyckte han att jag var, så jag förtjänade en egen hemsida.
Hmm, vem vet.. kanske är mitt nästa drag? ;)
Vote for Minii-H as Americas next top model!
Haha det skulle vara nått va? :P
Nej men seriöst,det där med hemsida.. ..det är inte så dum ide. Måste höra mig för med lite företag om sponsorer och så..
:)
Inte ska en modell behöva betala sin domänhyra själv inte^^
Nej nu ska jag dra och fixa lite middag.. Undra vad det blir för gott idag^^
Kanske pittipytt^^ (pyttipanna)
Jag sa pittipytt när jag var lite, det sitter fortfarande kvar i benmärgen.. haha..
Love you all. <3

Inga kommentarer: