söndag 9 november 2008

Dåligt

Jag vet, det är dåligt av mig.. förlåt så himla mycket.. Jag har inte haft tillgång till dator på hela helgen, därav den dåliga uppdaten. Förlåt..

Jag har tillbringat min helg hos mamma iaf.. Super kul.. Vi va på loppis och stod och sålde, skit kul.. köpte en bok, kommer ej ihåg vad den hette, men den handlade om förintelsen i warzawa.. älskar sånna böker..
Köpte även lite nya kläder, (dock inte på loppisen) och sen lite julsaker :) as mysigt..
Men nu sitter jag hemma hos R och bara myser..
Ska snart se lite på tv och vila.. har fått sån himla huvudvärk, inte kul..

Men skriver nog lite mer senare..
Äre Gossip Girl ikväll?
Jo men det är det väll :P

Jo juste, visst är det kul nu när ni kan kommentera igen..
Vi får se hur länge det varar, det beror på hur bra ni sköter er^^
love you..

Inga kommentarer: