onsdag 12 november 2008

Stress

Idag var det väldigt kul, som vanligt.. trötta på mitt tjat? ^^ thihi
Sitter just nu och tittar på Simpson, love it!
Fast den här gången var det inte så bra, har redan sett avsnittet flera gånger :/ men men simpson är alltid simpson..
Imorgon börjar jag kl 13.00 så ska söka jobb innan, vart är en hemliss^^

Gud för varje dag som går så saknar jag sommaren allt mer..
Helt sjukt att man kan sakna en årstid :/
Men man känner verkligen att det tar på en att alltid se mörker och regn, kan det inte åtminståne komma lite snö??

juste, idag såg jag en limmo i våran lilla stad.. haha. någon som trodde han va tuff kanske^^
men vafan, alla kan ju hyra en limmo, dom e inte så dyra som man tror..
Jag åkte (hmm minns ej namnet på bilen, men någon skit tuff/dyr sport bil) på skolavslutningen i 9:an och alla ba " wow" och man såg verkligen avundsjukan i deras blickar, då kände man sig lite stolt.. men ärligt talat, varför tro att man är bättre än nån annan?

På lördag blir fotografering igen.. Kommer bli skit kul.. Wiwi ska oxå med..
Fotografen är super trevlig och verkar vara väldigt seriös.
hans bilder är super fina.

2 kommentarer:

BarbiesPussy sa...

Jag vill också ha sommar. detta jävla vädret tar kål på mig!

http://barbiespussy.blogg.se

Anonym sa...

Det är den nya nattklubben som kör runt med en limo. För att locka gäster!