tisdag 25 november 2008

No lifer..

Japp så känns det ibland..
Gick till skolan kl 7.17imorse..
kunde ju fan inte ta cykeln eftersom det typ är så hääääär mycket snö.. helt sjukt..
Så jag gick, och gick.. kom fram vid halv8 min lärare påstod att jag skulle göra nationella prov i engelska, pyttsan heller.. det har jag redan gjort..
och redan påvägen till skolan känner jag hur min mage krampar (tack vare mina cp tarmar)
men jag tvingade iväg mig själv..
Men efter ja mött läraren så valde jag att ta mig hemmåt igen..
Så nu har jag pratat med olika läkare hela dagen, och imorrn så ringer nog min speciella läkare, han som tog hand om mig på akuten..
Så vi får se vad han säger...

bläääää säger jag bara..

Men ska snart iväg till stan iaf, måste kolla min tatuering som jag ska göra^^
tatueraren skulle måla upp en snygg efter min beskrivning så den ska jag få se idag.. kommer nog bli skiiit bra.. :) det är en text, som ska sitta ovanför min svanktattoo.. men avslöjar inte vad^^

Just nu sitter jag och mumsa i mig pepparkakor som jag och R bakade nyss^^ haha vi är för söta..
R, i love you<3

Hoppas ni där ute får en bra dag, trots all jävla snö..
Jag tar nog bussen sen.
ha d gött.. <3

Inga kommentarer: