onsdag 26 november 2008

Påtning+träning

Nu är det slut på mina slödagar..
Mina dagar då jag bara äter och slöar..
Min mage tål inte sånt..
Så nu ska jag börja tänka lite mer på min stackars mage, den får ta så himla mycket stryk..

Sen har jag även märkt att jag är väääldigt dålig på att ladda upp bilder.. men vet ni vad?
joo nu när jag väl ska göra det, ja då funkar det inte.. ååhhhh man blir typ så hääär tokig.. :P
men men ni dör nog inte.
Imorrn är det dags för plåtning igen.. kommer bli super kuligt.. fyfan vad jag ser framemot det:)
Men inge kul att åka halvnaken dit.. haha ^^

Jo vet ni ???
Min "Nya bovärd" ringde igår.. Hon ska flytta!!
asså tjejen som bor i 1:an ska flytta till 2:an i samma hus, så jag kommer få hyra 1:an om jag gillar den.. Ska iväg nu nästa vecka och se på den.. men faan, allt är bättre än det jag har nu :P

Har ni haft en bra dag??
Asså ni e lite lustiga.. när ni kan kommentera, nää då gör ni det inte..
men när ni inte kunde, ja då klagade ni på att ni inte kunde göra det..
Så, wtf kommentera nu då.. allt är välkommet.. ..nästan.


Inga kommentarer: