söndag 23 november 2008

Party

Igår bjöds det på mycket drinkar och glada människor..
Dagen började på Strike & Co och fortsatte sedan på mässan.. haha bland alla epa raggare..
Lite kul, men kallt..
som sagt, sov hemma hos mamma i helgen och då kom vi på den roliga iden att jag inte har fått beställa min 18års dink än.. haha så mot Strike drog vi och beställd in en X-cider, som smakade blää, så bytte den mot mammas öl.. mycket godare^^
min storebror och hans sambo var oxå där + lite annat folk från gemenskapen..
Senare så drog vi som sagt mot mässan, haha vad kul det var.. några idioter stod och hoppade på ett biltak och den ena ramlade ner haha..

Bilder lovas, men det blir inte förrns min kära bror fixat över dom på datan.. det var han som hade kameran igår..
idag så ska jag hem till mig igen, fast inte förrns efter maten..
R, sov hos en kompis igår, lr jaa sov och sov, lanade och han har inte lagt sig än.. så vi får se när han slocknar..

Nästa helg kommer mammi till mig.. Då börjar julklappshandeln på riktigt..
fan snön är ju redan här, och julpyntet är uppe redan:)
då fattas bara julklapparna..
Nej nu ska jag vara lite social igen.. så ha d gött..
I love you, and i know you love me ;)

hittade två gamla bilder på mig på mammas dator.. Visst var man snygg ?? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)

Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:
http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html

Lycka till!