lördag 15 november 2008

Lite olika

Som vanligt brukar jag ju alltid svänga förbi min älskade Mammi på lördagar, konstig vana^^
men kul är det.. Idag var vi förbi en liten butik som en ung tjej hade.. Och vet ni hon sålde ett par nästan heeelt nya ecco pumps! 30kr :D jag dog..
Hon hade bara haft dom på ett bröllop, och sen har dom bara legat.. så jag dog nästan dom fick följa med mig hem direkt.. :) så dom röda pumpsen på önskelistan kan vi stryka..

Och visst ser godisunderkläderna mysiga ut^^
har redan fått förfrågning om att plåtas i dom :D haha..
men det blir inte förrns i sommar..

Just nu väntar jag på potatisgratäng och kött hemma hos R, mumma..
Sen äter jag just nu lite Noblesse=) mmmmmm det är så gott..

Och våran cp tv funkar inte nu eftersom det fan är storm ute.. Vill ni se lite av mina nya kläder jag införskaffat mig under den senaste veckan ? =)
vad bra, vänta lite då..
så nu e dom upplagda..

Stickad tröjja från H&M

lite länge linne från H&M

Blus från H&M
Mina nya pumps:) love them!

4 par nya jeans, varav dom två första från vänster är från VILA, den 3:e från Gina Tricot och domåt höger är från ONLY

Stickad kofta från B-youngSöta jag med mina Brago bokstavskex^^
Sen får man ju inte glömma, Noblesse^^ mummmms..

Nu är det snart dags för mat, så nu får ha d så gött.. det ska iaf jag ha :)
love you all..

Inga kommentarer: