söndag 9 november 2008

Gallerix

Nu är man snart inne på sista veckan på gallerix, lite synd..
Eller rättaresagt skit synd. men som tur är så är jag tbx te våren^^

Läste nyss att det tydligen skulle vara "någon" personal inne på gallerix som bara sagt "jaha vad kan jag hjälpa dig med" när en kund sagt hej..
Och sen skulle den personen även ha visat stort ointresse för att hjälpa en kund med att välja kort till farsdag och sen kunde personen inte med kassan..
Lite skönt att läsa sådana saker, för då vet man att det inte är mig dom pratar om Iaf :)
Jag har aldrig i hela mitt liv sagt "jaha vad kan jag hjälpa dig med" aldrig änns sagt så privat, jag har nog asså seriöst aldrig sagt så.
Sen kassan, haha ja den kan jag nog lika bra som butiksägaren^^
så det var lite skönt att höra att det inte var mig dom menade den här gången:)

hoppas ni får en trevlig kväll, det kommer jag få.. juste jag vann 50kr på en trisslott nyss^^ gladtjej..

Inga kommentarer: