söndag 30 november 2008

Lägenhet

Nu har man skaffat ny lägenhet igen då^^
fyfan vad fin den var, helt sjukt..
Kommer bli så jävla skönt att få en vanlig lägenhet igen.. Jag lovar tusen bilder när jag flyttat in..
Det finns till&med en bastu^^

Så, vad har hänt mer idag då?
inte alls mkt.. har inte direkt vart på mitt bästa humör..
Men ska iaf försöka ta mig igenom skoldagen imorgon..
ska även ut på en powerwalk imorrn eftermiddag, om min stackars nyopererade tå klarar av det..
Dom fick ta bort nageln med, tack vare att läkköttet hade grävt sig under nageln:( buhu, stackars min tå...
Men jag lever... det får jag vara glad för.
Hoppas morrondagen blir lite bättre iaf.. Ska nog skriva på kontraktet imorgon med.
:)

Första advent idag..
Och min lägenhet är redan helt färdig julpyntad=)
så nu e tomten välkommen^^

Inga kommentarer: