onsdag 19 november 2008

Äckligt

Vet ni ??!???
Idag när vi satt i matsalen så höll jag på och spy..
Jag hittade en blå lite sak i min potatis... I MIN POTATIS..
helt sinnessjukt..och det ända dom sa att det kan bli så, och att den kommer ifrån grovdisken..
wafan!!! :O grovdisken, mums.. så jävla äckligt..
Om man hittar en sån där blåplastsak i en potatis, tänk då på vad som kan finnas i köttfärssåsen typ.. ååhhh fyfan, pervo..


Nepp, nu mera blire att granska maten innan man äter, och jag tänker absolut inte äta nått som kan "gömma" saker..
Förövrigt har dagen vart bra..
Regnig men helt okej..
ska snart se på Wallander - Fotografen, med R.. myspysa lite ^^
Sen blire nog att dra hem och laga lite mat, som sagt inte ätit nått..


Hoppas ni får en bra dag, och att dagen redan har vart bra..
love you, and i know u love me<3

Inga kommentarer: