fredag 21 november 2008

Fredag!

Första gången på länge som jag är glad för att det är fredag.. Nu när skolan är igång så jubblar man varje fredag, för då vet man att man slipper vissa idioter under två dagar.
(nej tjejer ta inte åt er)

Jo som sagt, skolan flyter väll på allt går som planerat, eller inte.. hur fan kan skolan gå som planerat? haha..
Men men..
Nästa vecka så ska jag operera min tå:( stackars den..lr aa , stackars mig som alltid lyckas få sånna där konstiga läkköttsklumpar..
men sånt är väll livet..
Nästa fredag ska den bort iaf..
Och på torsdag ska jag även plåtas, kommer bli superkul.. åhh längtar^^
Kommer även nu framöver att fotta i snön vilket kommer bli en succé..

Har även fått hem skolfotona nu.. haha visst blev man snygg ? ;)
men att ta kort på kort, blir aaaldrig snyggt.. :P haha..


men jag vet ju att ni älskar mig, så ^^

Inga kommentarer: