torsdag 6 november 2008

God Morgon, ny dag

Vaknade av den där sablarns ringklockan idag igen, att man aldrig får sova ut.. :(
jaja, kanske kan dra ner till Gallerix lite tidiagare idag bara för det..
Känns otroligt ledsamt att det bara är den här veckan + nästa kvar, sen blir det bögskolan igen.. Jag kommer gråta floder sista dagen.. ^^
Som sagt idag börjar jag kl 13, men är redan uppe.. Jag får se om jag hinner klart i tid (haha) så kanske jag hinner åka och handla lite innan.. Måste ha nån mat under dagen..


Allt med det här snacket om den där bloggaren.
Ni som skriver kommentarer till mig via hans blogg, ni verkar inte vara bättre själva.
Ni säger att jag inte ska säga nått om nån jag inte känner, men vad gör inte ni då? Jo ni hoppar på mig med elakasaker. Men nu tar jag verkligen inte åt mig, jag vet att jag är bättre än så.

Men om ni läser runt i sveriges alla bloggar, så kommer ni märka hur mycket folk det är som blir behandlade så som ovannämn blev.
Och då var det ändå inte illabehandlat.
Jag skrev om EN person som jobbade i en BUTIK. Och att personen var otrevlig och dryg.
Det fanns inget som var direkt anknytet till honom, så ingen som bara läser min blogg kunde veta att det var han jag menade. Så tyvärr ingen anmälan kan göras..
Men visst, om nu han tar så himla illa upp så kan jag väll be om ursäkt. Ursäkta att jag som alla andra bloggare skriver om vad jag vill i min blogg.. Ursäkta att du ger extremt dålig service..
Ja jag tycker det, och det måste jag få tycka.

Människan jobbar som sagt rätt så ofta i förbutiken.
Jag skulle köpa en tianlott, jag kom fram hälsade han tittade inte änns på mig, hälsade inte, sen blängde han och då sa jag "en tianlott tack" "mmm" fick jag som svar sen la han upp den tog betalt sen sa jag hejdå och inget hejdå fick man tbx.. :/ det kallar inte jag att vara trevlig iaf..
Men vem vet, han kanske hade en dålig dag. Men då ska det inte gå ut över sina kunder.
Tyvärr så är det inte bara jag som tycker såhär. men jag är den ända av dom som har blogg, och därför så är det Jag som får skriva om det. För det här är en sån sak som berör mig.
Jag tycker att som butikspersonal ska man vara trevlig.
Och har ni märkt??????
Jag är inte som ni, jag går inte på honom som privat person, utan jag kritiserar honom som butikspersonal..


Det här är ett ämne jag är beredd att lägga bakom mig nu, känner att jag har fått sagt det jag ville ha sagt. Så nu blire inga fler sånna här inlägg.. Nu återgår vi till det min blogg ska handla om.. .. Mig :)

Inga kommentarer: