onsdag 5 november 2008

SovMorgon

Imorrn börjar jag vid 13.00 så då får man lite sovmorgon vilket sitter väldigt bra.
Älsk börjar som vanligt vid 8.00 så jag får hoppas på att jag kan somna om..

Jag blev så godis sugen förrut och närbutiken precis bredvid hade stängt, så jag tog min kära hojj och cyklade ner genom stan till en annan butik bara för att köpa clementiner, cola , choklad.. ^^
Lustig som jag är.. men jag smälde bara i mig 5clementiner (inte bra för magen,men gud så gott)

Funderar på att snart gå och sussa..
Känner mig lite trött och sliten just nu..
Min dusch hemma funkar inte som den ska :/

Angående mitt tidigare inlägg, jag funderar även på att radera det och se vilken uppståndelse det blir då.. haha..
Som sagt all PR är bra PR som någon nämnde.
;)

Sov gott och dröm sött, vissa av er iaf..

Inga kommentarer: