fredag 7 november 2008

Fredag

Fredag idag, och varför är jag inte glad ?
Jo för att det betyder bara en vecka kvar på praktiken.. EN VECKA:(
ursh, hemskt..
Idag börjar jag 9.30iaf.. Men kommer nog vara där tidigare..
Idag ska jag även luncha med Wiwi på stan. vi får se vad det blir..

Tyvärr så kan jag inte be om ursäkt till bloggaren.
Jag har uppfattat honom som dryg och otrevlig och det måste jag få tycka. Men jag brukar springa på affären lite då och då, så jag får väll se om min uppfattning ändras (han lär inte vara trevlig mot mig men man ser hur han beter sig mot andra)
men jag ger honom en chans till, och har jag fel.. ..klart jag ber om ursäkt..
Som sagt, han hade kanske bara en dålig dag?
Men jag känner även att jag har fått ta väldigt mycket onödig skit, bara för att jag säger vad jag tycker.. men det är väll sånt man får ta.
Vissa personer tål inte kritik (nu menar jag inte bloggaren)
och måste då ist vända det till nått negativt mot personen som sa det.

Men men, hoppas ni Alla får en super bra dag, jag kommer nog uppdatera lite senare med.. Slutar vid 16.00 =) så håll ut, jag kommer tbx..

Lite synd att det inte funkar att mobilblogga :/
Ska höra lite med blogspot om det går att fixa..
Annars blire nog att skaffa en egenhemsida, med blogg.. =) det skulle väll vara nått? =)
woho, en guldstjärna till mig^^

Vet ni, jag älskar er<3
och jag vet att ni älskar mig.. thihi..
vem gört inte lixom??

Inga kommentarer: