tisdag 25 november 2008

Storebror

Fick nyss reda på att min kära storebror läser min blogg, lr iaf ska göra det^^
lite kuligt..
Just nu sitter jag och väntar på DH som vägrar börja.. åhhh seg dag..
Men tog mig iaf ner till stan idag och såg min tattoo som han hade ritat upp åt mig..
å jag säger bara... ..fyfaaaan vad snyggt det kommer bli..
jag kommer bli strandens snyggaste nästa sommar ;) haha
Nej men ärligt talat.. den kommer bli riktigt snygg.. vinröd oxå, kan det bli bättre?? hehe..

En ny mascara och lite puder fick oxå följa med mig hem idag.. ska snart ta hål i örat oxå^^ alltid lika kul..
Tittar på Miami ink, och gud vad sugen man blir på att tatuera sig.. :P mummma..
Nej nu ska jag försöka plåstra om min tå lite.. hoppas ni får d gött ikväll/inatt.. lr jaa gött och gött.. haha hoppas ni sover gott och drömmer sött.. det ska iaf jag försöka göra:)

På torsdag är det dags för plåtning igen.. sen blire att hänga med mammi hem, det är ju operation på fredag morgon :/ blää.. men tummen upp för plåtningen.. fyfan bilderna kommer nog bli superduper snygga :D

Inga kommentarer: