onsdag 26 november 2008

Arsle..

mmm... så kan man säga..
Är inte alls på så himla bra humör idag, så hoppas ingen jävlas idag, då blire inte kul^^
vaknade upp med ett ryck idag när ytterdörren slog igen som en jävla bomb..
Sen var min dag förstörd..
Men ett plus finns ju, jag ha rju busskort nu^^
woho.. slipper gå dom här 400meterna..
^^ slö, nej..
vill bara inte bli sjuk genom att gå i 5-6minusgrader..
Som sagt, ska snart till bussen.. bussen går 20 i från stan, så den är väll hos mig vid 15i.. men jag står där ute vid 20i så jag är säääker på att inte missa den..

Vad ska ni gö för gött idag då?
Själv ska man nog inte göra nått...
Jo för fasiken.. fixa inför plåtningen imorrn.. fyfan ska vara där kl 10 :O jag kommer nog dö, lr aa iaf somna på kuppen.. haha :)
Hoppas ni får en härlig dag, trots all den dumma snön..
Jag hatar vintern!
Jag vill ha sommar, bikini, kjol, nakenhud och massa massa strand^^
då känner jag mig hemma:)

<3

Inga kommentarer: