fredag 5 september 2008

..



Allt började som en vanlig dag i plugget, tills mitt illamående kom. Jag trodde seriöst jag skulle spy rakt ut.. haha.. men som tur var så släppte det rätt så snabbt..
Dagens ansikts outfit, haha^^
Hade ca 30min över imorse och hade inget annat för mig, så det fick bli lite ego pict :)

Jo, idag fortsatte vi arbeta å vårat UF företag, här har vi fått ett papper om lite sånna där coachar som vi ska ha till företaget, suck..
Men vi får väll se om vi hittar någon.. annars får man väll be Blondinbella *ironi*

Hittade även mina super söta pumps i garderoben :)
Har inte haft dom sen i 6:an , haha aa 6:an :P
5år sen jag hade dom och fortfarande lika söta..
Men det blir nog så att man glömmer bort sina saker ibland och när man sen hittar dom några år senare då blir ju saken som ny igen :)


Imorgon är det marknad! woho, min dag är räddad.. haha..
R,s moster och hennes familj har kommit hit nuska sova här i helgen, dom ska med på marknaden.. jo, juste i dag i psykologin hade vi skit kul.. våran lärare är helt klart bäst:D
Vi snackade om dom olika faserna ett barn går igenom och hur man bli alkholist. Men av egen erfarenhet så tycker jag inte att det stämmde till 100% men men :)


Nej nu ska jag vara lite social..
Love you all





Inga kommentarer: