torsdag 25 september 2008

I skolan

Japp, nu sitter jag i skolan och har dö trist..
Vi håller på med våra UF företag, bajsträligt..
Men våran ide verkar lätt vara den bästa iaf^^ så det känns gött.. även läraren skulle kunna tänka sig att köpa våran produkt, även dom från huvudkontoret skulle köpa den så det känns könt med lite backup ;)

När jag kommer hem ska jag bara mysa med R, saknar honom skiit mycket..
Han kanske skulle hit till skolan idag och hälsa på¨, men vi får se hur hans rygg är.. han har ju problem med den..

Imorgon blire nog inte mycket blogga av..
Åker till mamma vid 12.00 och sen så ska ju hon med mig hem och då kommer vi nog hem på kvällen, men ska försöka hinna med ett morgon och ett kvällsinlägg..

Jo, sen när jag kommer hem idag så ska jag lätt dela med mig av mina godsaker jag fått reda på idag.. Skiter i vad alla andra tycker, som sagt min blogg jag skriver vad jag vill^^
Duger det inte, läs den då inte:)

Men ni vet jue, jag älskar er alla mina kära läsare.. även ni som hatar mig^^ Ni e så söta..

Nej åter till arbetet.. Vissa verkar tro att dom e bäst på photoshop här inne.haha..
LOL
Neeerds ;)

Inga kommentarer: