lördag 20 september 2008

Klart

Då var fotograferingen avklarad :)
R var jätte söt och tog lite bilder ^^
Här har ni ett smakprov.. Bilderna får jag om ca 1-2veckor:) ska bli skit kul att se dom..

Ikväll så ska nog jag och R hem till hans kompis :) Hans kompis s tjej är oxå där. så det kan nog bli lite kuligt :) hehe ..

Pratade nyss med mamma i telen.. Hon hada nyss ätit en 3rätters middag på grönalund.
Hon är där med min farmor och ska se christer sjögren (tror han heter så) det är typ min farmors stora idol, så när hon fyllde 75fick hon 2 biljetter dit, inklusive mat. Så hon bjöd med min mamma :) det e ju snällt. Dom åkte vid 8.15imorse :) hehe.. kommer hem vid ca 8ikväll.

Jo, påtal om mamma.. Förhoppningsvis så kanske hon sover hos mig nästa helg. Lr aa fredag till lördag.. :) ska bli skit kul. får hoppas det går..
Jag ska till läkaren på fredag eftermiddag så då tänkte hon att hon kan köra mig hem hit och sen sova här en natt :) det kan ju bli kuligt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Jaha.. Ja borde kanske ta och göra det då! Hmmm ;/