tisdag 30 september 2008

Tbx

Hallu nu e jag tbx i datastolen igen^^
Efter en tids lunch och mkt snetittande..
vissa människor har inget bättre liv än att titta snett hela dagarna.. Vafan vill dom nått så säg det.
Blä på er..
Nu ska vi ha näthandel igen.. segt, men rätt så kul iaf..
Efter det har vi vårat UF som sagt.. :) skojjs.. vårat äger alla andras..
Bara att vårat tar lite längre tid, men när vi väl kommit igång, då jewlar^^

R, älskar dig det vet du^^
Skolan, hatar er det vet ni ^^
(ironi)

Längtar tills nu i slutet av veckan, då jag ska få mina nya modellbilder..
Kommer sätta upp några på väggen hemma. Kommer göra typ en "modellvägg" och där ska mina egna modellbilder hänga.. och spec dom bilderna jag ska ta den 25:e :) fan vad kul.. snyggt som fan kommer det bli asså..
Love my self sometimes..
Nej nu ska jag försöka vara lite social med W :)
hon saknar nog mitt prat.. haha..

1 kommentar:

Anonym sa...

ursäkta men vad ska du säga? det är väl ändå du som sitter bakom en dator och gömmer dig, kallar oss för skitar , snobbar mm. kom och säg det i skolan så kan jag iaf ta din åsikt. du vågar ju inte ens kolla på oss i skolan så det kommer ju verkligen från rätt käft. ge dig nu.