lördag 13 september 2008

..

Hallojs, tbx från stan och ska snart pysa igen =)
Hann ta lite bilder innan vi drog iväg te stan..
På bilderna är min älskling pojk<3>

Japp, här har vi tjuven.. haha nej då, sötnöten..
Men han älskar min dator, fattar ej varför. haha så fort han ser att jag sätter på datorn så kommer han och sätter sig på den precis så där som på bilden.. haha :)

Jag tror att kissen e lite kamerakåt :P haha.. Direkt sprang han till linnet so jag la på golvet för att visa, och klart han får vara med på bild^^ han e ju så söt..

Btw, här e linnet, vanligt enkelt linne från H&M 49kr, billigt och enkelt..
Fick dock ta ett i stolek S, hoppas den inte blir så stor som alla deras S är :/
Nej nu ska vi snart åka iväg igen. Middagen väntar, aa inte änn då men snart^^
Ska bli super mysigt ..


4 kommentarer:

Anonym sa...

S förstort för dig? hahahah

Minii-H sa...

ehh, aa i vissa plagg.. Nått problem med det? :/

Anonym sa...

gud så söt katt, så lik den var min katt :)

Anonym sa...

som sagt, linnet var förstort!