söndag 21 september 2008

Sommar

Det är när man ser sånna här bilder man längtar extra mycket efter sommar..
Den här dagen glömmer jag aldrig, så otroligt mysigt ^^
Nehe, vad jag saknar sommaren.
Tänk att springa runt i korta skjorts och linne med bikini under, och bara kunna slänga av sig kläderna och hoppa i vattnet :) hehe så skulle livet vara varje dag..

Jag och älsk har ätit middag nu hemma hos hans "plast"farmor. Blev kött med nån sås och klyftpotatis, men ris för mig^^ äter ej potatis..
Påtal om potatis, ska nog ta mig lite chips snart^^ mumsigt..

Jag e super glad, Mamma sover hos mig nästa helg. :D Nu e det bestämmt.
Hon lovade tillochmed^^
Så, då får vi se vad vi hittar på för kul.. Hundarna tar hon med sig. awww mina små skitkorvar:)
Nej fy, nu fick jag en nysattack.. haha den vägrar försvinna.. Sitter här och nyser :D haha
Juste R ska spara ut sitt hår igen^^
Kommer se sjukt ut när det börjar växa, men fasiken så snyggt det blir sen :P hehe..
Här e en bild från idag, när vi gick hem från hans "farmor" :)
Sötnöten..
I det här inlägget får ni klara er utan bilder på moi , idag var jag fotograf, så jag fastnade ej på bild^^


2 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut! Före och efter-bilder ligger uppe på bloggen nu. =) Checka!

Anonym sa...

tack så mycket =)