fredag 12 september 2008

..

Här har vi dagens marknads outfit:)
Lång stickad tunika från gina tricot, strumpbyxor från hm, vit t-shirt från vero moda.. =) hel nöjd..

På marknaden blev det massa kul inköpt =)
Plattor man lägger på spisplattorna, svarta skit snygga..
Brända mandlar, mitt måste^^
En skit snygg tröja till R:) långärmad vid med massa kumelutter på:P lägger in bild senare..

Blev även ett långt snacka om mitt liv och pappa idag, jobbigt. men det kändes lättare efter..
Så nu sitter jag hemma hos R och väntar på att beställa mat, blir nog ute mat idag^^ göttigt..

Jo, på marknaden så såg jag en tjej som hela tiden glodde, skit iriterande, sen vände hon sig om till sin kille (antagligen) och viskade något, sen tittade han med(på mig) sen sa han nått till henne och tittade igen.. Tror inte sånt folk att man fattar om det är en själv dom snackar om? lustigt folk.. jag tänkte fråga vadfan hon ville.. Har man nått problem med nån så ska man väll säga det.. och inte springa runt och glo en massa..
Men men hon kanske bara glodde för att hon var avis *ironi* eller för att hon kände igen mig.. man vet ju aldrig, men jag hatar folk som glor.. Menar dom inget illa när dom glor så kan dom ju iaf le lite så man fattar..

Mjaup:) over and out /H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske tyckte du var fin klädd eller fin sminkat?:)eller att dem kände igen dig någonstans.

Minii-H sa...

Förhoppningsvis