tisdag 30 september 2008

Hemma

Nu e jag hemma efter en dag i skolan och på stan.. Hann med skapligt mycket idag.. Nu återstår bara att åka till jysk och länna tbx dom där dumma sängbenen som var fel..
Hoppas man får byta bara..

Haha angående en kommentar jag fick från "anonym" men antar att det var någon av mina kära klasskamrater som skrev det, eftersom dom påpekar att det är jag som sitter bakom en dataskärm och drygar mig.. men vet ni vad? Det är tammefan inte jag som viskar och springer runt och tittar snett.. jag har fan inget att säga er och hade inget emot er häller innan ni började bete er såhär. Så kom fan inte och säg nått annat häller..
Jag pallar inte med folk som tror att dom fortfarande går på dagis ( nu är inte detta enbart riktat mot er)
Lixom vi går i 2:an på gymnasiet, (jag ska ju egentligen gå i 3:an men bytte program..)
och tamefan så märks den lilla åldersskillnaden så jävla väl. Omogna små skitar..
Nu vill jag inte ha en massa jävla sjuka kommentarer till det här inlägget häller, för jag skriver fan vad jag vill.. Och jag pallar inte med mer skit..
Har ni nått och säga, säg det.. eller så kan ni ta dom orden och stoppa upp dom i era egna arslen, för så mycket bryr jag mig..

Nu till nått helt annat..
Min hotmail vägrar fungera, apropå kylskåp..
haha har äntligen fattat det uttrycket ;) stolt..
fattar ju mer än vissa andra iaf, så man slipper förklara typ 40ggr innan människorna ska förstå. haha:D
Jahopp nu fungerar hotmail igen^^ gött..
Kan man se på IP adressen vem det var som skrev inlägget^^ gött..

Nu ska jag snart dra mig så måste stänga ner datorn litet tag igen.. Men kommer med mer skitsnack lite senare :) ha d göttigt.
Btw glöm ej DH kl 21.00 ikväll^^


Inga kommentarer: