onsdag 10 september 2008

..



Fick sluta tidigare idag med, skönt=)
Expo lektionen var inställd, som vanligt..
imorgon är det DDD dag, trist..

Jo, idag så var jag på stan med R, och vet ni vad..
Jo precis vid ingången till gallerian så står det 3 tjejer/kvinnor med varsin barnvagn. Ena står på höger sida den andra i mitten och den tredje på vänster sida, så det fanns ingen stans att komma in, och dom stod och körde vagnarna fram och tillbaka, hur sjukt är inte det?

Tror dom att dom äger hela jälva stan bara för att dom har barnvagnar? kafferep kan man ha nån annan stans och inte mitt i en ingång. Så när jag och R gick in så sa ena tjejen "oj!" då sa jag lite tyst "jah oj" då började en av dom andra tjejerna "vah, vadå oj!"..
Snälla nån, alla ni som har barnvagn, ta hänsyn till alla andra oxå, vi tar juhänsyn till er med era vagnar.
Men sånt här e helt sjukt, blev så iriterad, dom trodde verkligen att dom ägde hela ingången. sen blir DOM sura när folk vill gå in :/ ehh mongon..
sen blev typ hela min dag förstörd tack vare dom..

Juste har ni hört att jorden skulle kunna gå under idag, fast nu kom dom fram till att det inte sker förrns om 3veckor.
Tydligen så ska några forskare försökt återskapa big bang (som skapade jorden)
i ett 27kilometer stor byggnad, och skulle experimentet lyckas så skapas ett nytt universum(?) och skulle det misslyckas så skulle det skapa ett så stort svart hål att hela jorden utplånas.. Kul!?
mysko människor det finns asså. Så kl 10.30idag utfördes experimentet men dom vet inte förrns om 3veckor om det lyckades, så kul att inte veta om jorden går under i 3veckor :S det här kanske blir våra sista dagar i våra liv! sjukt. fast inte så troligt efter som att på aftonbladet.se så står det bara positiva saker om det här, och det e bara expressen.se som skrivit negativa saker.. så man vet ju inte.. men jag tycker att eftersom det e så stor sak som rör hela jorden så borde väll fler tidningar och nyheter skriva om det, om det vore en risk?
och varför skulle vetenskapsmännen riskera alla människors liv bara för ett experiment, så dum tror jag inte att någon är..