tisdag 9 september 2008

..

Hemma igen.. Hehe blev en road stund hemma hos r,s pappa:)
Så, på lördag e vi bjudna på middag där, potatisgratäng med kött och sås. mums älskar deras potatisgratäng^^

På torsdag kommer mammsen hit :) Hon och K (hennes man) ska titta på en båt här :) så då tar dom vägarna förbi mig och hälsar på..

Tillskillnad från pappa, blir så sjukt arg på honom.
Han och min farbor + min kusin skulle till en stad som ligger bara här precis bredvid, man måste typ åka igenom min stad för att komma hit, men nej tror ni dom kan stanna och säga hej? nepp, "det blir en sådan omväg " fick jag till svar. mm tack säger jag.
När han ändå är i krokarna vafan kan han inte stanna och säga hej för då.. :( blir både ledsen och sur. Han gör fan allt för min kusin men kan fan inte svänga förbi mig och säga hej änns :( mycket begärt.

Jaja, idag i skolan så var wiwi sjuk:( stackare skrya på dig gumms..
Så jag hade det inte kul, wiwi är typ min själsfrände, förutom R då då:P
Fick iaf sluta tidigare idag, hade inget att göra på UF då wiwi var sjuk. Och på torsdag är det DDD dag, bajsdag tycker jag, för er som inte vet så står DDD för Don´t drink and drive, som alla i 2:an har.. sjukt trist..
Men men, hoppas man lär sig nått iaf..

Var nyss ned till affären och köpte mig kladdkaka, yoggi yungster och en drick yogurt=) min kvällsmat^^ hehe..
Bilder och sånt kommer nog , så småning om.. har inte så mycke tid att ta bilder och sånt skit..



Inga kommentarer: