måndag 15 september 2008

..

Skoldagen slutförd.
Lr aa slutade ju vid 13.20 idag.. Skönt det..
Fast jag fick gå lite tidigare, hade sjukt ont i mina äggledare (hha låter sjukt att säga så)
men iaf jag fick gå lite tidiagare så jag kunde ta mina tabletter hemma..
Så nu e det någelunda bra iaf..

Var nyss på Maxi handlade lite smått och gott =)
Och ska snart möta upp Wiwi, vi ska fixa en fältuppgift..
Skriver lite mer om den senare..
Idag har jag inga mer planer..
Jo juste, haha jag gick till cyckelaffären här i stan för att kolla vad en ny fälg kostar,
(min har pajjat) jo men tjenna, en fälg BARA fälgen kostar 700-1000kr.. Haha så mycket kostar fan hela min cyckel, så det blir nog att leta fälg på nått annat ställe.. Sjukt dyrt jue..

Köpte SOLO tidningen förut, och påköpet fick man med en duo conceale, men den trodde jag bara var skit så..
Men vet ni, den var fan skit bra:) blev helt förvånad, solo brukar inte ha så himla bra saker (som deras extremt rosa rouge) men den här var fan skit bra:) funkade som precis vilken concealer som hälst.. :) nöjd tjej^^

Inga kommentarer: