tisdag 2 september 2008

..

Nu e jag helt klar med läkar besöken..
Och en diagnos fick jag med..
Inflamation i äggledarna, kul. Nej fyfan..
Så nu har jag 3 olika tabletter och ta dagligen..
1sort ska jag ta 3gånger om dagen, den andra 2 gånger om dagen och samma med den tredje sorten..
1av dom är smärtstillande och 2 är antibiotika..
Känner mig som värsta knarkaren :P haha
Men hoppas skiten släpper nu bara..

Imorgon blire att dra iväg till skolan igen, då hoppas jag att smärtan släppt lite iaf..
Vill inte komma efter för mycket i skolan..
Men det värsta med tabletterna är att det är väldigt mycket olika biverkningar, så bara hoppas på att man slipper nån av dom..
Inte så kul att gå till skolan med diarré eller kräkningar :P

Hoppas alla ni mår bra iaf.. jag börjar som sagt må bättre..
Imorgon ska jag försöka ta lite bilder oxå, så ni får nått roligt att se på..
Idag blev det inga eftersom att jag vart på sjukan hela dagen typ..

xoxo


Inga kommentarer: