söndag 14 september 2008

..

Ojoj oj, vad seg jag känner mig. Vaknade nyss men tvingade mig själv att gå upp.. R ligger fortfarande och sover^^
Han e så söt, hehe..
Just nu läser jag lite av msn:s nyheter och ser dom här bilderna. haha kändisarna
från söta till sexiga (står det men vissa utav dom e varken det ena eller andra ) haha :)

Taylor Momsen

Hayden PanettiereHilary Duff
Jessica Alba
Lindsay Lohan
Pamela Anderson

Jo visst sexiga, haha ^^
Jaja i brist på nyheter så..

Idag så blire nog att ta det lungt, blev en hård kväll för min mage igår..
Åt ju potatisgratäng (med mjölk+grädde i) åt sås(mjölk) åt blåbärspaj + vaniljsås (mjölk)
Så.. Min mage dog lite efter det, haha :) ursh.. Men gott som tusan var det iaf.. =)

Nu har jag ju även förnyat mitt träningskort så det blir nog att dra ner och träna någon dag.
Har inte tränat på as länge nu, så det kanske blir att börja med att träna upp konditionen igen..
Sen öka lite med styrketräning och vidare..
Men jag kör häldre styrketräning med lätta vikter och fler rep (repetioner) då får man mycket snyggare muskler som tjej, du får då längre muskler och inte dom där muskelkulorna killarna suktar efter =)
Jag klarar av att ta ca 10kilo i hantlar, men då får man bara stora muskler (vilket jag inte alls tycker e snyggt på tjejer) så jag kör med ca 7-8kilo och kör fler gånger =) mycket snyggare^^

Nej nu ska jag gå och gosa sönder min älskling^^





3 kommentarer:

Anonym sa...

fin bloggdesign:)

Anonym sa...

oj vad mkt alla har förändrats :O

Anonym sa...

superfin blogg!