lördag 6 september 2008

..

Läste nyss kissies inlägg om att en tjej har kopierat hennes blogg rakt av, så sjukt dåligt..
Hittade senare den tjejens blogg, och jo visst klart var det kissies design och allt.. Men på hennes blogg försöker hon försvara sig om att det inte är samma design, men visst bruden klart det inte är samma din e ju LILA och kissies är ROSA, då e det ju inte likadan design.. mongo..

Varför skulle man vilja kopiera någon annans blogg för?
Vad tjänar man på det?
Skulle aldrig falla mig in och kopiera nån annans blogg, visst ider och tips från andras kan man ju alltid få men fan inte kopiera rakt av..
Jaja, vissa tjejer har inget liv utan måste leva genom andras..

Kissie har tydligen anmält den där kopiatorn, hoppas hennes anmälan går igenom..
Det förtjänar den bruden..

tack för mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta men du vet inte ett skit, du har egentligen ingenting med det att göra men om du så gärna vill klaga på mig så påstår hon att jag har tagit hennes bilder och inlägg och då är det bara att leta igenom hela bloggen för det har jag absolut inte gjort, hon kan inte anmäla mig för jag har inte gjort någonting mot henne men försvara henne du :) hon behöver några såna också!

Minii-H sa...

Nej det behöver hon verkligen inte, hon kan stå på egna ben. Men i det här läget gäller det att visa vem som har rätt, och det är du fan inte du!

Anonym sa...

Hahahaha.. ursäkta men känner du henne? du snackar för en tjej som själv härmar andra, ljuger osv och du säger att JAG har fel, haha och dessutom känner du inte mig.