lördag 20 september 2008

Fotografering

Ville bara svara på en kommentar jag fick från en ANONYM.. haha.. stackarna växer aldrig upp..
I mitt tidigare inlägg så skrev jag att mitt bloggnamn ska bli känt i hela världen. Och då påpekade den där personen att jag alltid säger emot mig själv, så ..
Jo vists jag har tidigare sagt att jag bloggar för skojjs skull. Men vadå? Har man ingen fri vilja att ändra sig lr ?
Idag kanske jag bloggar för att jag vill, imorgon kanske jag bloggar för att bli stört i sverige? Men det kanske jag inte får..
Och nu säger jag det d här för sista gången, stör ni er så jävla mycket på mig och min blogg och hur fan jag stavar så lämna den! Ingen människa tvingar er att läsa den, absolut inte jag.. Jag klarar mig utan er, ni skymmer min blogg..

Så där jah, nu till nått helt annat:)
R gick upp redan vid halv 7 imorse:/ haha stackarn kunde inte somna om.. Vi gick och la oss rätt så tidigt igår, 22.30 tror jag vi somnade ungefär :P och det är tydligen tidigt för honom^^ Jag gillar att gå och lägga mig vid 21.00 lr nått :D haha
Jag gick nyss upp, jag somnade om vid 6.30 och sov tills nu, inte så länge men skönt vare..

Snart så ska jag börja göra mig iordning..
Fotografering idag vettni ;)
Kl 13.00 ska jag möta fotografen vid resturangen.. Ska bli kul, ser fram emot det..
Men ser verkligen inte fram emot att så och byta om ute i det här kalla vädret. Ja, vi ska ta utomhus bilder idag..
Hehe:)
Nej nu ska jag äta lite frulle igen, blev ingen frulle igår så det får bli idag ist :)




Inga kommentarer: