torsdag 25 september 2008

Skoldags

Förlåt för att jag inte uppdaterade nått igår, men efter mitt tidigare inlägg så hoppas jag att ni förstår.
Jag är itne direkt på mitt bästa humör just nu, allt går emot och känns tungt.
Men i sånna här lägen är det tur att man har sina vänner och sin underbara pojkvän.
Ni är guld värda..

Nu sitter jag i soffan hemma hos R och vätar på att klockan ska bli 8.50 så jag kan börja dra mig mot skolan.. Börjar inte förrns id 9.10idag, skönt med lite sovmorgon..
I skolan går allt skit med , för er som vill veta.. Inget vill funka..
Men tur är att mammsen kommer imorgon:) det ser jag verkligen framemot.. Finns ingen bättre än hon. Lr joo, Hon och R ligger på delad ettaplats^^

Såg att det var väldigt många läsare inne här igår, trost att jag inte uppdaterade nått.. Tack för att ni finns, mina kära läsare..
Visst många av er läser säkert min blogg bara för att hitta fel (som vissa andra)
men jag hoppas ändå att det finns någon där ute som står bakom mig i mina val och så:)
Nu när jag inte är på nått spec bra blogg humör så får ni gärna komma med lite tips om vad jag ska skriva i bloggen under en tid.. Klart jag kommer uppdatera men kanske inte på samma sätt..

Jag såg att Linda Rosing hade tagit bort anonyma kommentarer, asså så man inte kan kommentera anonymt.. Det är ju mycket skit som sägs i hennes bloggkommentarer, synd.. för hennes blogg e bra förövrigt.. men det blir ju tråkigt som läsare att läsa en massa sjuka kommentarer om hennes sexliv och hennes barn:/ hoppas det löser sig och att alla sjuka människor som kommenterar så, att dom skaffar sig ett liv..

Nej nu e kl snart 8.35 så jag ska borstatänderna och pussa älsklingen hejdå..
Jag lovar att uppdatera lite idag, kanske kommer med nått nytt skvaller från innestan (läs skolan) haha ;)
Ha det gött mina underbara läsare..

Ps: tänkte lägga in lite bilder, men det har fuckat sig.. så bilder får det bli senare.. love yaa

Inga kommentarer: