måndag 29 september 2008

Ny dag

Nyss vart i affären och handlat lite gott inför kvällen, drickyoghurt, skoprpor och risifrutti:) muma vettni.
Sry för mitt tidigare deppinlägg men just då kändes allt skit.. Ska försöka att inte ta ut privata saker på bloggen, ni stackars få läsare blir ju drappade av mina fula ord :P
Nej så nu e det nya tag..

Jo visst när jag var hemma och duschade så fixade jag även lite göttigt tills imorgon..
Jo juste, måste ju få berömma mig själv lite :D
Jag är bokstavligt talat s ä m s t på att laga mat, men idag.. haha då skulle jag prova på att göra en ny slags sås (som jag aldrig gjort tidigare) gjord på grädde och sky och lite annat då..
Och vet ni vad? Den blev super god :D:D blev så jävla nöjd asså.. :D fyfan.. så jag sparade lite tills imorgon till&med.. fan den blev himelsk:P ibland funderar man på varför man inte valde att bli kock^^

Jo juste, när jag sen skulle gå hem, vem tror ni inte ligger utanför min dörr då.. haha joo min lillakockis kompis^^ Grannens katt:) super söta simba=)
han var jätte mysesugen så det blev några klappar på honom innan jag gick.. Visst e han söt? :)


Igår när vi var ute och åkte så var jag bara tvungen att ta den här bilden..
visst vädret var inte det bästa, men så himla fin utsikt:)
Det blåste väldigt mycket och småregnade lite.. Men se på dom små öarna, åhh så fint^^
Nästa år då ska jag ta båten ut dit^^
(Bilden är tagen innifrån bilen så lite därför den dåliga kvaliten)

Den 25/10 är det ny plåtning på G, lite avklätt och naket;)
Nej men ojj! så får man ju inte säga.. Snacka om snack det kommer bli nu då^^
Snacka på ni..
Jo ska ta lite avklädda bilder i s/v :) kommer bli skit bra..
Ska även ner och träna lite imorgon.. Det är rätt så skönt att man kan vara nöjd med sin vikt utan att behöva se ut som dom där aneroxia barnen..
Jag har ju rätt så tjockbenstomme så jag kan inte bli så smal, alltså är det bara att acceptera som man ser ut :) så jag e nöjd.. Hoppas ni oxå e nöjda med eran vikt :)


Nej som sagt nu ska jag snart upp och ta mig mina små skorpor^^
Ni får ha d så gött.. e det idol idag? :/ hm måste kolla upp det..
Jo DH imorgon :D (desperate housewifes) så jävla bäst asså.. :D





Inga kommentarer: