onsdag 17 september 2008

..

Hejsan hopsan, här kommer ett lite surt inlägg från en extremt förkyld tjej..
Var nyss på apoteket och köpte hosttabletter, ska tydligen dämpa hostan och ta bort slemmet.. blä.

Sen blir jag så otroligt trött på alla som kommenterar anonymt..
Vad är det för mening med att komentera anonymt och sedan slänga ur sig massa skit?
Personen i fråga får ju aldrig reda på att det är just ni som tycker si och så.
Våga stå för vad ni tycker era fega as!
Jag skriver blogg, och jag står för fan för vad jag tycker, gör det ni med..
I ett tidigare inlägg fick jag en kommentar om att jag hade skrivit fel, tydligen skrivit "stacke" ist för "stake" :/ öhhhhh,, vart hittar du det ditt mongo? Och du kallar mig idiot, sök upp en läkare ditt fega kräk.

Nej förlåt nu ska jag vara glad :) Ska till stan och köpa fler baslinnen imorrn tror jag.
I storlek XS EFTERSOM S ÄR FÖR STORT!
Eller det kanske jag inte får, eftersom S inte kan vara förstort för mig enligt vissa av er.. pff get a life..

Nu ska jag pussas lite med min älsk, sjukaner honom med^^ haha nej då så elak ska jag inte vara..
Ska köpa mig nått gott i affären snart, och se på en film och tycka synd om mig själv att jag e förkyld..


1 kommentar: