tisdag 23 september 2008

Jupps

Jahopp, då va tisdagen avklarad med då..
Hade inga lektioner och slutade vid 10.30..
Skönt det men vi hade kunna fått lsuta vid 9.10 efter skolfotot, men ingen visste om vi skulle ha Näthandel så vi var tvugna att stanna.. Men sen så visade det sig att vi inte hade nån lärare..

Nu så ska jag snart dra mig ner till affären och köpa mig lite köttbullar^^
Hade 100kr kvar på kontot, så kan handla lite mat för idag och imorgon.. Sen på torsdag får jag ju mina pengar och sen får jag pengar den sista igen. Skönt..

Det blev inget att hälsa på R,s pappa idag. Han hade gått och blivit sjuk.
:/ sånt som går nu.. Alla blir sjuka, finns knappt nån chans att hålla sig frisk..

Juste, skolfotot gick bra idag :)
Bara att jag inte tror att jag kommer synas så himla bra på klassfotot:/
Fick stå bakom en tjej som var rätt så lång, men det löser sig nog, bara huvvet syns, så man ser att det e jag ^^ haha..
Tog även porträtt foto, typ bara jag och 4 till som gjorde det..
Det vet jag inte så mkt om.. Men blev väll lite nöjd iaf.. fick bara se bilden lite snabbt i framfarten:) men men, bara farmor , mamma,pappa och R som ska ha kort på mig så^^
Fast blir dom helt hemska så får jag väll ge bort lite modellfoton ist :D haha..


Inga kommentarer: