onsdag 17 september 2008

..

Hejsan..
Idag fick det bli att vara hemma.. Mår sjuukt dåligt.. Är helt nedförkyld.
Kan inte andas ordentligt :( buhu stackars mig, hatar att vara sjuk..

Ska snart hem till mig och göra pyttipanna, enklast..
Är piss hungrig har bara ätit en korv idag:/

Så ni får ha översende med att det kanske inte blir lika mycket bloggning just nu, men när jag väl mår bra igen, så lovar jag toppblogginlägg^^

Nu e väll den lilla satmaran i klassen nöjd då inte jag e i skolan och W får ta all skit..
Men får jag höra nått sånt så blire inte kul:)
Skitsnack löser inga problem vettu gumms, kom te mig om det är nått så reder vi ut skiten direkt.. Om du nu har stake till det?

Min äskling på bild, medans han kör bil^^ Älskar dig R, det vet du.
Tack för att du alltid finns vid min sida. Även när jag e sjuk^^


3 kommentarer:

Anonym sa...

nae men stake

Minii-H sa...

ehh va ? :S

Anonym sa...

du skrev stacke din idiot, det heter STAKE!