fredag 26 september 2008

Mammi

Japp idag ska jag hem till mammi :) fast inte förrns vid 12.00 så det blir skola ett tag innan..
Bra det, så man inte missar för mycket..
Första lektionen idag är psykologi=) skit kuligt..
Förlåt att jag inte uppdaterade igår, men hade aboslut ingen lust.. Som sagt allt har kört sig för mig nu.. Det är skönt att mamma kommer med hem idag..
Jo, läkaren idag.. Se vad dom säger om mina små fossingar^^

I skolan händer det en massa saker, men tyvärr inget jag Får skriva om här.. Iofs vi håller ju på med lagar och sånt nu^^ Och enligt dom lagarna så får jag skriva vad jag vill, men i efterhand kan någon anmäla mig.. Men det är sällan sånt går igenom, så länge det inte är typ rasistiska saker och man nämner namn.. ahh sak samma:)

Jo, mina bilder ska komma den här veckan som kommer nu:D woho, ska bli skit kul att se.. Då har jag både inomhus/studio, inomhus/studio S/V , Utomhus/färg :P kommer nog bli skiit bra.. Och som vanligt så lägger jag upp några ex här i bloggen :)

Nu har jag och W fixat en logga till våran UF, skiit snyggt ;) haha.. allt om vårat UF kommer upp i bloggen, fast inte förrns vi har skyddat företaget.. Man vill ju inte att nån ska sno våran perfekta idé:)

Idag funderar jag även på att svänga förbi pappa och se hur han mår.. Får se om han är nere på jobbet eller hemma..
Men ett hej ska man nog kunna få sig..
Saknar honom:( hoppas att han mår bra.. <3

R, jag älskar dig.. Det vet du^^
Nej nu är det ungefär en timme tills jag ska gå till skolan.
Japp idag blire att gå, (brukar ju cyckla) för jag ska ta bussen från skolan sen till tågstationen..
Och då kan man ju inte ha cyckeln där:) hehe...
Ursh vilket problem jag har med ordet cyckel.
Haha, jag har alltid stavat det cykel:P men nu tydligen så ska man stava det med CK och det vill inte jag haha.. :P vill stava som jag vill , cykel. blir ju samma ord iaf :P




3 kommentarer:

Anonym sa...

varför skulle någon vilja anmäla för?:S

Anonym sa...

Cykel stavas bara med k. Vem va smarthuvvet som sa ck?

Anonym sa...

cykel stavas med bara k, så vet du det i fortsättningen..