torsdag 4 september 2008

..

Dagens roligaste,
Ett litet samtal mellan mig och min kära vän Wiwi :)

Jag: Jag funderar på att köpa fiskar, men det får nog bli en hona och en hane för jag vill ha kampfiskar, tycker dom är finast.
Wiwi:Okej, men snacka om yngel du kommer få då.
Jag: *funderar* hmm, men man kan väll kastrera en fisk?

En bild på en trött, och sjuk mig :P
Bilden är tagen några minuter efter jag vart hos sjukan, =)

Fick gå hem från skolan idag btw..
Hade så ont så jag knappt kunde gå..
Så, när jag kom hem ringde jag läkaren och visst kul, då tål jag inte medicinen jag tar.. Så ska ha ett uppehåll med dom och ta andra tabletter ist får se om det hjälper..

Den 12:e ska jag hem te mammsen igen, marknad^^
Precis som imorrn , fast då e det marknad här i stan :) ska bli asa kuligt..

Skriver nog lite mer senare.. love you aaaaalll




Inga kommentarer: