fredag 19 september 2008

God Morgon


Hallojs, god morgon..
Hade planerat dagen så himla bra idag, men allt sket sig. Vaknade vid 6.00 med världens jävla huvudvärk, vägrade gå upp då. Så fick stanna hemma idag med:( Lite tråkigt, missar psykologin.
Men det e ju skönt att kunna ta nya tag på måndag och vara helt frisk då förhoppningsvis..

Jo, igår blev det mycket skratt och chips^^
Haha R,s katt e ju sjuk :D haha så jävla knäpp..
Han satt i soffan och sov, asså satt upp. haha han vinglade fram och tillbaka tills han tillslut ramlade och la sig.. :D haha.. Var ju bara tvungen att ta kort på den lilla saken :D

Jo, läkaren på fredag:/ ursh hatar läkare.. Men börjar bli van att springa där..
Den hr gången ska jag kolla mina fötter, har några cp knölar där:D haha..
Dom ska tydligen inte vara där iaf..

Juste parata med Pappa igår, hundra år sen typ..
Han har fått papprena på sin bil, så nu ska han nog skriva över den på mig..
klirr 300 000kr..
nej fy så ska man inte säga.. Ska ha kvar bilen så länge den är brukbar..
Får även med en husvagn:) kanske blir att campa någon sommar^^ hehe..
Nu ska jag dra mig hemmåt och äta lite frulle, sov ju hos R inatt=) myspys..
Ha d gött..
Ps: Mitt bloggnamn uttalas Miniih , med ett stumt H i slutet ;)
Och det namnet ska bli känt över hela bloggvärlden, så se upp bitches ;) here i come..



1 kommentar:

Anonym sa...

va det inte du som inte bloggade för att bli känd?? kul att du alltid säger emot dig själv (Y)