onsdag 10 september 2008

..

Halllu mina sweetisar..
Sitter just nu i R,s säng och bokstavligt talat fryser ihjäl:P så sjuukt kallt..
Men jag får hoppas jag överlever, måste ju till affären och köpa ett telekort..
Suck, seg dag..
Ibland så stör jag mig skapligt mycket på personer som säger att dom inte tar åt sig av elaka kommentarer , men varför ska dom då svara på dom? haha, stackarna dom ljuger ju så dom tror sig själva..
Klart dom tar åt sig.

Och påtal om inget, nu mera så har ju det kommit nya 1:or till min skola, och man ser ju klart och tydligt hur dåligt dom sminkar sig..
Haha, det e ju synd om dom..
Alldeles för mycket brunkräm,så det blir en sån där ful fjortisrand..
Sen svartsminkade ögon, men kladdig mascara..
Sen det stora kännetecknet för dom nya fjortisarna, fjortisläpparna..
Japp, läpparna indränkta med brunkräm/foundation. haha jag tycker synd om dom..
Om jag hade pengar skulle jag betala en smink kurs till dom.. :)


(UPPDATERAD Bild raderad)
cya suckers;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är ditt problem? du är inte direkt finare..men men när man har en sån dålig självförtroende som du verkar ha så måste man antagligen gå på andra!

Minii-H sa...

Nej det har jag verkligen inte. Framstår inte det i min blogg lr ? ;) Men jag kan iaf sminka mig normalt, babes.. Så duger ej min blogg, lämna den..