torsdag 11 september 2008

..

DDD-dag idag då..
Bröt ihop totalt faktiskt:(
allt brast. Jag som alltid ska vara den starka och ta hand om mina vänner som grät dom med (några) jag höll masken ett tag, men sen brast det. Allt blev svart och tankar om pappa dök upp. Fick till och med prata med skolans pykolog:/
Sen kändes det lite bättre, då jag snackat av mig i ca 1timme..
Men en bra dag förövrigt..
Mamma har nyss åkt hem. Dom köpte en båt här. skit söt :D Hubbe ska den heta:D:D
Och imorgon åker jag dit,marknad^^
ska bli kul.. älskar marknader..

Här är en bild fårn föreläsningen en brandman/ambulansförare hade.. Sen snackade även en kille som själv förlorat sin son i en trafikolycka tack vare att föraren var alkholpåverkad:( ledsamt att höra.. led verkligen med honom.. <3


Inga kommentarer: