lördag 6 september 2008

..

Då var man hemma igen efter en regnig tripp på marknaden..
Fanns absolut inget att köpa, bara samma skit överallt.. Så det ända jag fick med mig hem var en stekspade *vuxen poäng till mig tack* ;)
Jo, okej då.. Lite godis med^^
Brända mandlar och små godis.. mums^^

Här har ni även en bild på mina nya stövar, super snygga enligt mig :)
299kr på barnavdelningen på Din Sko :)
Dock e dom lite blöta på bilden tack vare att jag använt dom idag, men lika snygga för d..

Ikväll blire tacokväll, längtar..
Jag e nog den mest matglada person som finns älskar mat^^

Haha i bilen på väg hem från marken, så hade vi lite geografi.
R,s lillebror e skit duktig så han "förhörde"mig lite, haha och det skulle han inte gjort..
Han fråga vad som var huvudstaden i Usa , jag svarade London,
Han frågde om huvudstaden i japan, jag svarade kina..
han frågade om huvudstaden i Frankrike, och det visste jag :D Paris, bara för att lutandetornet står där:P

haha man skäms nästan över att vara så dålig på geografi som jag är..
Hela min klass är emot mig, men jag tror fortfarande att Peking ligger i sverige^^
haha inte OS peking utan sverige peking:)

Nej nu ska jag äta lite mer godis, ha d gött..




4 kommentarer:

Anonym sa...

det handlar inte om geografi, det är allämnbildning för fan

Minii-H sa...

Jaha okej, så när du hade geografi i skolan så rättade du fröken och sa att det inte heter geografi utan det heter allmänbildning..
Min uppfattning om allmänbildning är saker man inte brukar lära sig i skolan utan sånt man lärt sig själv, men jag kanske har helt fel.. det är nog du som har rätt min kära vän.

Anonym sa...

men att kina och japan inte är samma land lär man sig inte i skolan, sånt vet man!

Minii-H sa...

Ja men läs inte min blogg då om ni stör er så mycket på mig!