söndag 21 september 2008

Sjukt

kul, nu vågar man ju knappt bli sjuk längre.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3358512.ab
Helt sjukt!
Flickan var ny opererad och fick sitta i rullstol, då våldtog vårdaren henne.
Vafan är det för värld vi lever i ?
Ska man inte änns känna sig trygg på ett sjukhus, då har sverige sjunkit lägre än vad det kunde göra..
Och han våldtog henne på ett barnsjukhus. asså vad är det för mongon som går fria i sverige egentligen..
Skönt nu iaf, han fick 4års fängelse.. Rätt åt svinet. Hoppas han blir våldtagen i fängelset!
Det var 6år sen nu hon blev våldtagen men mår fortfarande dåligt av det.. Det förstår jag, ursh måste vara hemskt..
Hoppas resten av hennes liv blir bättre iaf..
UPPDATERAT

Jag satt och funderade lite på hur sverige fungerar egentligen..
och det fungerar ju inte alls!
En person som misshandlar får caa 3års fändelse, om inte mindre.
En person som begår skattebrott får ca 5års fängelse.
En person som våldtar får 4års fängelse.
Hur sjukt är det inte??
När man blir våldtagen förstörs hela ens liv, allt man byggt upp försvinner i samma sekund som våldtäktsmannen rör vid en! Hur fan kan dom ge en sån person bara 4års fängelse?
Ge honom 10år! Eller ännu bättre, kastrera honom!
Det är en sak jag skulle införskaffa om jag styrde sverige.
Kastrering på våldtäktsmän/kvinnor.
Ge dom sånna där piller som tar bort sexlusten helt!
Vafan ska dom kunna få njuta av sex för när personen som våldtagit kanske aldrig mer kan njuta av sex! Ursh, fyfan för våldtäkter.

Till dig som jag gjorde det här inlägget för, Emelie..
Alla vi här ute i sverige, vå står på din sida. Önskar dig all lycka i livet och tänk ljust.
Vi står bakom dig<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag uppskattar verkligen alla posetiva vibbar jag har fått, att ni / du ens skriver de i din blogg, de glädjer mig verkligen. Du kommer att kunna följa mig i min blogg, om forsatta kampen mot rättvisan, och min vardag. Tack ännu en gång!

Minii-H sa...

Allt stöd till dig.. <3